Ju-Jutsu Verein Salzgitter-Bad - Startseite

Das gesamte Angebot des Ju-Jutsu Verein Salzgitter-Bad und aktuelle Vereinsmitteilungen

OVERVIEW

The domain ju-jutsu-verein-salzgitter-bad.de presently has an average traffic classification of zero (the smaller the superior). We have parsed eleven pages within the web site ju-jutsu-verein-salzgitter-bad.de and found twelve websites associating themselves with ju-jutsu-verein-salzgitter-bad.de.

JU-JUTSU-VEREIN-SALZGITTER-BAD.DE TRAFFIC

The domain ju-jutsu-verein-salzgitter-bad.de is seeing variant quantities of traffic all over the year.
Traffic for ju-jutsu-verein-salzgitter-bad.de

Traffic ranking (by month) for ju-jutsu-verein-salzgitter-bad.de

Traffic ranking by day of the week for ju-jutsu-verein-salzgitter-bad.de

LINKS TO JU-JUTSU-VEREIN-SALZGITTER-BAD.DE

WHAT DOES JU-JUTSU-VEREIN-SALZGITTER-BAD.DE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of ju-jutsu-verein-salzgitter-bad.de Mobile Screenshot of ju-jutsu-verein-salzgitter-bad.de Tablet Screenshot of ju-jutsu-verein-salzgitter-bad.de

JU-JUTSU-VEREIN-SALZGITTER-BAD.DE SERVER

We revealed that a single root page on ju-jutsu-verein-salzgitter-bad.de took eight hundred and twenty-eight milliseconds to download. We could not discover a SSL certificate, so in conclusion we consider this site not secure.
81.169.145.157

SERVER SOFTWARE

We observed that ju-jutsu-verein-salzgitter-bad.de is utilizing the Apache/2.4.29 (Unix) operating system.

Ju-Jutsu Verein Salzgitter-Bad - Startseite

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain states the following, "Seit über 18 Jahren in Salzgitter- Bad." I observed that the web site also stated " Kampfsport März - April 2018." They also stated " Das Kampfsporttraining fällt in den Osterferien AUS! Von Montag dem 19. Bis einschliesslich Dienstag den 03. Geht das Training dann wieder weiter. Schiesssport März - April 2018. Der Schiesstrainingstag MI auf den MO verlegt. Die Trainingszeiten bleiben von 18 bis 21 Uhr. Das Mi Schiesstraining fällt zukünftig weg. Der Do bleibt für das Schiesstraining unverändert bestehen." The meta header had selbstverteidigung as the first keyword. This keyword was followed by kampfsport, selbstschutz, and ju-jutsu which isn't as important as selbstverteidigung. The other words the site uses is krav-maga. frauenselbstverteidigung is also included and might not be seen by search crawlers.

SEE OTHER BUSINESSES

Ju-Jutsu Yawara Verein Neuhaus e.V.

Der Ju-Jutsu Yawara Verein Neuhaus e. bietet ein umfangreiches Trainigsprogramm für Kinder und Erwachsene.

DJJV e.V. Aktuelles

Offene Turniere in den Landesverbänden - Sommer 2018. Teamweltmeister U21 2018 - Dritter Tag JWM in Abu Dhabi. Bundesseminar der Stilarten beim DJJV 2018. Zweiter Tag JWM in Abu Dhabi. JWM 2018 Abu Dhabi Tag 1.

Jujutsu Kraków - Witamy!

Krakowska Akademia Aiki Jujutsu jest stowarzyszeniem zajmującym się krzewieniem rekreacji ruchowej oraz rozwojem sztuk walki w Krakowie. Yoseikan jest systemem walki stworzonym przez mistrza Minoru Mochizukiego w 1931 roku. Powstał na bazie Daito-ryu, z elementami karate w stylu Shotokan. Jego ideą było dostosowanie metod szkole.

Ìîñêîâñêàÿ Ôåäåðàöèÿ äæèó-äæèòñó. Àññîöèàöèÿ áîåâûõ èñêóññòâ Seikai Judokai Ñåéêàé Äçþäîêàé. Íîâîñòè, êàëåíäàðü ìåðîïðèÿòèé, ðåçóëüòàòû ñîðåâíîâàíèé, ôîòîîòåòû. Àäðåñà ñåêöèé è ôèëèàëîâ.

ÏÅÐÂÅÍÑÒÂÎ ÌÈÐÀ ÏÎ ÄÆÈÓ-ÄÆÈÒÑÓ ÑÐÅÄÈ ÞÍÈÎÐÎÂ ÄÎ18 ËÅÒ È 21 ÃÎÄÀ. â Àôèíàõ ñîñòîÿëîñü Ïåðâåíñòâî Ìèðà ïî äæèó-äæèòñó ñðåäè þíèîðîâ äî 18 è 21 ãîäà.